Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7950
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ США
Автори: Щербак, Олександр Валерійович
Ключові слова: ІКТ
система неперервної освіти
педагогічна освіта США
США
інформаційні засоби
навчальний процес
дистанційне навчання
дистанційна освіта
новітні технології
комп'ютеризація
Дата публікації: 27-кві-2017
Бібліографічний опис: 1. Мукан Н. В. Неперервна педагогічна освіта вчителів загальноосвітніх шкіл. Професійне становлення та розвиток (на матеріалах Великої Британії, Канади, США). – Л.: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка». – 2010. – 283 с.
Серія/номер: УДК;37.091.12:005.963]004(043.2)
Короткий огляд (реферат): З розвитком новітніх технологій, особливо комп’ютеризації суспільства для навчальних цілей, значна кількість університетів, коледжів та навчальних центрів США успішно реалізують дистанційне навчання через Internet. Набули популярність такі дистанційні форми професійного розвитку педагогів як он-лайн дискусії, телеконференції, наставництво та надання консультативної допомоги вчителям, навчальні групи педагогів. Саме тому дана тема є актуальною тапотребує глибокого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7950
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербак Олександр.pdf226,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.