Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7954
Назва: | РОЛЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Автори: | Щербак, Олександр Валерійович |
Ключові слова: | комп'ютер дидактичні ігри початкова школа математика в початковій школі комп'ютерна підтримка комп'ютерна програма школярі розвиток здібностей дитячі ігри комп'ютеризація |
Дата публікації: | 11-вер-2017 |
Бібліографічний опис: | Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. – К.: Бліц, 1997. – 206 с. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 3-4 класи. – К.: Початкова школа, 2003. – 296 с. |
Серія/номер: | УДК;37.016:51]:004(043.2) |
Короткий огляд (реферат): | Немає потреби і неможливо однаково навчати і навчити всіх дітей, сформувати в кожної дитини одні й ті самі вміння та навички з різних предметів, добитися від дітей одного і того самого рівня розвитку логічного та творчого мислення, однакового сприймання дійсності. Це стосується і навчання математики, методів розв’язування різних задач, побудови й аналізу різноманітних математичних моделей процесів та явищ. Комп’ютерна підтримка цього процесу дає значний педагогічний ефект, полегшуючи, розширюючи і поглиблюючи вивчення і розуміння математики як науки. Сучасна психологія визнає, що гра охоплює всі періоди життя людини. Це – важлива форма її життєдіяльності, а не вікова ознака. З грою людина не розлучається все життя, змінюються лише її мотиви, форми проведення, ступінь вияву почуттів та емоцій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7954 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Олександр Щербак.pdf | 139,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.