Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8209
Title: | Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? |
Authors: | Заболотна, Оксана Адольфівна Щудло, Світлана Андріївна |
Keywords: | дослідницький університет TALIS міжнародне дослідження навчанні та викладання емпіричні дослідження освіти УАДО вчитель |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | З огляду на сучасні тенденції, університет розглядається як інституція, функції якої все більшою мірою зміщуються у бік досліджень. Для задоволення потреб дослідницького університету науково-педагогічні кадри потребують компетенцій організації і проведення емпіричних досліджень, аналізу та інтерпретації даних, що ви ходить далеко за межі компетентності окремих дослідників і окремих університетів. На цьому етапі все більше зростає роль неурядових організацій, які об’єднують дослідників з різних університетів. Це дає поле для синергії, породженої співпрацею міждисциплінарних науково-дослідних команд. У статті описано роботу такої команди в межах Української асоціації дослідників освіти під час проведення дослідження за методологією TALIS в рамках проекту «Вчитель». Розвивальні перспективи дослідження представлено за двома напрямами: з одного боку, як потенціал практичної участі у проведенні дослідження для розвитку самих дослідників, і, як наслідок, для трансформації університетів; з іншого – як потенціал для трансформації вищої педагогічної освіти, що базується на емпіричних результатах міжнародних порівнянь, вибудуваних на емпіричних даних |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8209 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВО_3_2017_Blok (1).pdf | 2,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.