Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301| Title: | Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника |
| Authors: | Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
| Keywords: | педагогічне проектування технологічна модель сучасного уроку української мови конструювання власне проектування моделювання основні етапи проектування |
| Issue Date: | 4-Dec-2017 |
| Citation: | Кучеренко І.А. Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника / І.А.Кучеренко // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». – Острог : Вид-во НаУОА, 2017. – С.109-115. |
| Abstract: | В статті сконцентровано увагу на специфіці педагогічного проектування уроку, що є методологічною платформою професійної діяльності вчителя. У науковій розвідці з’ясовано сутність й особливості процесу педагогічного проектування, встановлено основні етапи педагогічного проектування, визначено особливості моделювання його змістових компонентів і структурних етапів. Схарактеризовано особливості проектувальної діяльності вчителя-словесника, окреслено способи моделювання уроку, представлено технологічну модель сучасного уроку як основної форми організації процесу навчання української мови в загальноосвітній школі. |
| URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301 |
| Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Кучеренко І. Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника.rtf | 245,47 kB | RTF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.