Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8395
Назва: | ІНТЕРКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ІСПАНІЇ |
Автори: | Філіппович, Таміла Миколаївна |
Ключові слова: | полікультурність в освітній системі толерантність культурне і мовне розмаїття |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | -Умань:"Алмі", 2017 |
Бібліографічний опис: | С-91 Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук.праць за матеріалами І міжнародної інтернет-конференції, 26 жовтня 2017р./відп.ред. В. Макарчук. - Умань: "Алмі", 2017. - 168с. |
Короткий огляд (реферат): | У зв'язку з актуальністю, якої набуває проблема функціонування мультикультурного суспільства, є необхідним вивчення принципів і методів, що застосовуються в західноєвропейських країнах, зокрема в Іспанії, для вирішення практичних завдань з підготовки майбутніх вчителів. Зростання міжнаціональних обмінів і присутність в суспільствах все більшої кількості людей, які належать до різних культур, викликає необхідність утворення нового образу викладача, що відповідатиме певним вимогам. У багатомовній і мультикультурній Європі, викладач повинен виконувати роль посередника між мовами і культурами, одним з його завдань є виховувати громадян Європи в дусі толерантності, розуміння і поваги до розмаїтості, що в свою чергу вимагає відповідної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8395 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Interculturnyi_aspect_Filippovych (1).pdf | 290,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.