Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8395
Назва: ІНТЕРКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ІСПАНІЇ
Автори: Філіппович, Таміла Миколаївна
Ключові слова: полікультурність в освітній системі
толерантність
культурне і мовне розмаїття
Дата публікації: 2017
Видавництво: -Умань:"Алмі", 2017
Бібліографічний опис: С-91 Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук.праць за матеріалами І міжнародної інтернет-конференції, 26 жовтня 2017р./відп.ред. В. Макарчук. - Умань: "Алмі", 2017. - 168с.
Короткий огляд (реферат): У зв'язку з актуальністю, якої набуває проблема функціонування мультикультурного суспільства, є необхідним вивчення принципів і методів, що застосовуються в західноєвропейських країнах, зокрема в Іспанії, для вирішення практичних завдань з підготовки майбутніх вчителів. Зростання міжнаціональних обмінів і присутність в суспільствах все більшої кількості людей, які належать до різних культур, викликає необхідність утворення нового образу викладача, що відповідатиме певним вимогам. У багатомовній і мультикультурній Європі, викладач повинен виконувати роль посередника між мовами і культурами, одним з його завдань є виховувати громадян Європи в дусі толерантності, розуміння і поваги до розмаїтості, що в свою чергу вимагає відповідної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8395
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interculturnyi_aspect_Filippovych (1).pdf290,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.