Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8437
Назва: | Двомовне навчання у середніх навчальних закладах США: міфи та реальність |
Автори: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | іншомовна освіта двомовне навчання двомовні програми американська школа міфи реальність недоліки переваги білінгвізм полікультурність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Scientific Educational Center, Warsaw, Poland |
Бібліографічний опис: | Двомовне навчання у середніх навчальних закладах США: міфи та реальність / І. О. Білецька // World Science : Multidisciplinary Scientific Edition. – 2018. – № 1(29). – Vol. 5. – P. 15–21. |
Короткий огляд (реферат): | На основі ґрунтовних досліджень американських теоретиків і практиків двомовного навчання робиться спроба розвінчати основні міфи, які найчастіше стосуються цього явища, розглянути переваги та недоліки, шляхи вдосконалення білінгвального навчання. |
Опис: | Журнал має Index Copernicus International (Республіка Польща) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8437 |
ISSN: | 2413-1032 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dvomovne_navchannya_v_serednih_navchalnyh_zakladah_SHA.pdf | 570,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.