Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570
Назва: | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ |
Автори: | Козій, Ольга Михайлівна |
Ключові слова: | Особистісно орієнтований підхід студенти педагогічних коледжів мистецька освіта шляхи інтеграції |
Дата публікації: | 19-січ-2013 |
Видавництво: | ПП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Козій О.М. Особистісно орієнтований підхід до формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Мистецтво у контексті освітньої парадигми: вітчизняний та зарубіжний досвід: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м.Умань, 18-19 січня 2013 р.) – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – 192 с. |
Серія/номер: | УДК 7(07)(063); |
Короткий огляд (реферат): | Особистісно орієнтований підхід розглядається відносно проблеми формування образно-інтонаційних навичок як цілеспрямований процес особистісно-мотивованої організації студентів на кінцевий результат фахової підготовки |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kozii-tezu.pdf | 285,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.