Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8695
Title: Коннективіський підхід як важливий компонент дистанційного навчання
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Стеценко, Володимир Петрович
Keywords: коннективізм
дистанційне навчання
Issue Date: 30-Mar-2018
Publisher: Просвіт
Citation: Стеценко Н.М. Коннективіський підхід як важливий компонент дистанційного навчання / Г.В.Ткачук, В.П.Стеценко, Н.М.Стеценко // Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті", 29 – 30 березня 2018 року. - Ченстохова - Ужгород - Дрогобич: Просвіт, 2018. - С.72-74
Abstract: У матеріалах вказується, що розвиток технологій дистанційного навчання та активне використання дистанційних курсів сприяло появі нової теорії навчання в цифрову епоху – коннективізму, основною ідеєю якої є комплексне навчання з швидко змінюваною базою знань, великою кількістю ресурсів, побудова власних індивідуальних цілей навчання [1, c.147]. Навчальний процес здійснюється у невизначеному та постійно змінному інформаційному середовищі, що побудоване на основі штучного інтелекту та створюється за рахунок суб’єктів навчання. Наявна велика кількість інформаційних вузлів дає змогу виходити на більш високий рівень розуміння, отримання нових знань, вмінь, навичок, набуття цінностей тощо.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8695
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konnekt_pidchid.pdf530,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.