Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Максим Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-15T08:16:38Z-
dc.date.available2018-06-15T08:16:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБарвінок Максим Володимирович.CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. 2018uk
dc.identifier.issn2616-5236.1(4).2018.132470-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8739-
dc.description.abstractВ статті розглядаються причини необхідності використання CRM-систем та теоретичні та методико-практичні підходи до побудови відносин з отримувачами освітніх послуг та формуванні інтересу до закладу вищої освіти, та особливості їх впровадження. Грамотно і ефективно вибудувати роботу в цьому та інших напрямках дозволяють спеціалізовані CRM-рішення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВізаві м. Уманьuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.014.54:004;JEL G14, I20, I86-
dc.subjectCRMuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectосвітні послугиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectуправління лояльністюuk
dc.titleCRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИuk
dc.title.alternativeCRM SOLUTION AS A KEY FACTOR FOR INCREASING COMPETITIVENESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
barvinok_eh_CRM.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.