Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8739
Title: CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Other Titles: CRM SOLUTION AS A KEY FACTOR FOR INCREASING COMPETITIVENESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Authors: Барвінок, Максим Володимирович
Keywords: CRM
університет
освітні послуги
маркетинг
взаємодія
управління лояльністю
Issue Date: 2018
Publisher: Візаві м. Умань
Citation: Барвінок Максим Володимирович.CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. 2018
Series/Report no.: УДК 378.014.54:004;JEL G14, I20, I86
Abstract: В статті розглядаються причини необхідності використання CRM-систем та теоретичні та методико-практичні підходи до побудови відносин з отримувачами освітніх послуг та формуванні інтересу до закладу вищої освіти, та особливості їх впровадження. Грамотно і ефективно вибудувати роботу в цьому та інших напрямках дозволяють спеціалізовані CRM-рішення.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8739
ISSN: 2616-5236.1(4).2018.132470
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
barvinok_eh_CRM.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.