Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8783
Назва: | РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У СТВОРЕННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Осадченко, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | учитель початкова школа здоров'язбережувальне середовище середовище здоров'я |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Бібліографічний опис: | Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р. - Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. - 192 с. |
Короткий огляд (реферат): | З метою визначення ролі учителя початкової школи у створенні здоров’язбережувального середовища початкової школи вважаємо за необхідне проаналізувати обґрунтовані та експериментально перевірені, вітчизняними та зарубіжними педагогами дидактичні та організаційно-педагогічні умови, що забезпечують ефективне функціонування досліджуваного середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8783 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Осадченко_Т.М._тези.pdf | 200,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.