Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8783
Назва: РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У СТВОРЕННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: учитель
початкова школа
здоров'язбережувальне середовище
середовище
здоров'я
Дата публікації: 2018
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р. - Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. - 192 с.
Короткий огляд (реферат): З метою визначення ролі учителя початкової школи у створенні здоров’язбережувального середовища початкової школи вважаємо за необхідне проаналізувати обґрунтовані та експериментально перевірені, вітчизняними та зарубіжними педагогами дидактичні та організаційно-педагогічні умови, що забезпечують ефективне функціонування досліджуваного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8783
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадченко_Т.М._тези.pdf200,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.