Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8784
Назва: РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
здоров'язбережувальне середовище
початкова школа
Дата публікації: 2018
Видавництво: Vytautas Magnus University
Бібліографічний опис: International scientific confernence "Modernization of educational system: world trends and national peculiarities": Conference Proceedings, February 23. Kaunas: Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2018. 180 pages.
Короткий огляд (реферат): В сучасній педагогічній літературі представлено напрями і комплекс завдань та дій вчителя початкової школи, що спрямовані на створення педагогічно організованої системи умов здоровʼязбереження, проте, на нашу думку, поза увагою більшості науковців залишається реалізація питань організації здоров’язбережувального середовища початкової школи учнів з обмеженими можливостями, тоді як вони потребують особливої уваги в системі освітньої взаємодії початкової ланки освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8784
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадченко_Т.М._ТЕЗИ.pdf201,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.