Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8899
Назва: Структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: готовність
здоров’язбережувальне середовище
мотиви
мотивайно-ціннісний компонент
когнітивний компонент
діяльнісний компонент
рефлексивний компонент
здоров’язбережувальний компонент
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка [Текст]. Вип. 124 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. - Чернігів: ЧНПУ , 2015.- 320 с. (Серія: Педагогічні науки)
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються теоретичні аспекти структурних компонентів готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст поняття «готовність». Представлено погляди науковців щодо структурних компонентів готовності до педагогічної діяльності. Презентовано структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний та здоров’язбережувальний. Висвітлено знання та вміння майбутнього педагога при створенні здоров’язбережувального середовища в початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8899
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko_Chernigiv.pdf290,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.