Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8900
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: здоров’язбережувальне середовище
педагогічні умови
педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи
копінг-стратегії
емпіричне навчання
конструювання практико-орієнтованого здоровʼязбережувального середовища закладу вищої освіти
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (гол. ред.) та інші]. - Умань :ВПЦ "Візаві", 2018. - Вип. 58. - 302 с.
Серія/номер: УДК;371.134+613
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять. Представлено узагальненні педагогічні умови підготовки фахівця до здоровʼязбереження початкової ланки освіти. Використовуючи метод експертних оцінок та математично-статистичний аналіз було здійснено бальне оцінювання та ранжування педагогічних умов за ефективністю впливу на досліджуваний процес. Визначено три педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8900
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko_T_M.pdf264,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.