Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8901
Назва: ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК СКЛАДНИК ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: готовність до створення здоров’язбережувального середовища
компетенція
компетентність
здоровʼязбережувальна компетенція
здоровʼязбережувальна компетентність
Дата публікації: 2018
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Педагогічні науки: теорія,історія, інооваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А.А. Сбруєва. - Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. - №1(75). - 282 с.
Серія/номер: УДК;371.134+613
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти сутності здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «готовність до створення здоров’язбережувального середовища», «здоровʼязбережувальна компетенція» та «здоровʼязбережувальна компетентність». У дослідженні поняття «здоровʼязбережувальна компетенція» характеризується як потенційна можливість майбутнього вчителя, а «здоровʼязбережувальна компетентність» – програмний результат підготовки фахівця до створення здоровʼязбережувального середовища та реалізована на практиці компетенція.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8901
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko_Symu.pdf309,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.