Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8902
Назва: ВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: здоров’язбережувальне середовище
майбутні учителі початкової школи
рівні здоров’язбережувальної компетентності
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць "Педагогічні науки" № 80 Том 1 - Херсон 2017
Серія/номер: УДК;378:373.3.011.3-051:613
Короткий огляд (реферат): У статті представлено процес оцінювання ефективності традиційної організації процесу підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, визначення рівня сформованості здоровʼязбережувальної компетентності вчителів початкової школи, студентів-випускників та вихідного показника у майбутніх педагогів. Проведено діагностичну частину експериментальної роботи за такими критеріями: спонукально-мотиваційний, гносеологічно-інформаційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-здоров’язбережувальний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8902
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko_Xerson.pdf263,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.