Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8902
Назва: | ВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Осадченко, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | здоров’язбережувальне середовище майбутні учителі початкової школи рівні здоров’язбережувальної компетентності |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Збірник наукових праць "Педагогічні науки" № 80 Том 1 - Херсон 2017 |
Серія/номер: | УДК;378:373.3.011.3-051:613 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено процес оцінювання ефективності традиційної організації процесу підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, визначення рівня сформованості здоровʼязбережувальної компетентності вчителів початкової школи, студентів-випускників та вихідного показника у майбутніх педагогів. Проведено діагностичну частину експериментальної роботи за такими критеріями: спонукально-мотиваційний, гносеологічно-інформаційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-здоров’язбережувальний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8902 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_Xerson.pdf | 263,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.