Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorВолошин, Петро Миколайович-
dc.date.accessioned2018-09-17T07:51:11Z-
dc.date.available2018-09-17T07:51:11Z-
dc.date.issued2018-04-27-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8915-
dc.description.abstract. У статті розглядається роль літературознавчих ігор у процесі аналізу художнього твору. Гра на уроці читання сприяє усвідомленню ідейно-тематичного, композиційного задуму письменника та ознайомлює з літературознавчими поняттями. Це сприяє глибшому розумінню твору, який вивчається на уроці. Існує декілька класифікацій літературознавчих ігор: за формою проведення (інсценізація, вікторина, буріме, анаграма, кросворд, ребус тощо); за змістом навчального матеріалу (ігри на засвоєння понять «тема», «композиція», «мова художнього твору» тощо); за рівнем читацького сприймання (ігри на первинне сприймання художнього твору, на поглиблене сприймання, на закріплення літературних знань, ігри творчого характеру). Обов’язковими структурними складниками літературознавчих ігор є дидактичне завдання, ігровий задум, ігровий початок, ігрові дії, правила гри, підбиття підсумків.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:821(043.2)-
dc.subjectЛітературознавчі ігриuk
dc.subjectурок читанняuk
dc.subjectхудожній твірuk
dc.subjectлітературознавчі поняттяuk
dc.subjectмова художнього творуuk
dc.subjectкомпозиціяuk
dc.subjectтема літературного творуuk
dc.subjectідеяuk
dc.subjectдійова особаuk
dc.subjectжанр літературного творуuk
dc.titleЛітературознавчі ігри як засіб аналізу художнього творуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статтяВолошина.pdf245,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.