Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8915
Title: | Літературознавчі ігри як засіб аналізу художнього твору |
Authors: | Волошина, Ганна Петрівна Волошин, Петро Миколайович |
Keywords: | Літературознавчі ігри урок читання художній твір літературознавчі поняття мова художнього твору композиція тема літературного твору ідея дійова особа жанр літературного твору |
Issue Date: | 27-Apr-2018 |
Series/Report no.: | УДК;37.016:821(043.2) |
Abstract: | . У статті розглядається роль літературознавчих ігор у процесі аналізу художнього твору. Гра на уроці читання сприяє усвідомленню ідейно-тематичного, композиційного задуму письменника та ознайомлює з літературознавчими поняттями. Це сприяє глибшому розумінню твору, який вивчається на уроці. Існує декілька класифікацій літературознавчих ігор: за формою проведення (інсценізація, вікторина, буріме, анаграма, кросворд, ребус тощо); за змістом навчального матеріалу (ігри на засвоєння понять «тема», «композиція», «мова художнього твору» тощо); за рівнем читацького сприймання (ігри на первинне сприймання художнього твору, на поглиблене сприймання, на закріплення літературних знань, ігри творчого характеру). Обов’язковими структурними складниками літературознавчих ігор є дидактичне завдання, ігровий задум, ігровий початок, ігрові дії, правила гри, підбиття підсумків. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8915 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
статтяВолошина.pdf | 245,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.