Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8919
Назва: | Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу |
Автори: | Муковіз, Олексій Павлович |
Ключові слова: | Дистанційне навчання |
Дата публікації: | 27-кві-2018 |
Видавництво: | Візаві |
Бібліографічний опис: | Муковіз О. П. Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу / О. П. Муковіз // Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, (Умань, 27 квітня 2018 року). – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 49–51. |
Короткий огляд (реферат): | Дистанційне навчання (ДН) у системі неперервної освіти вчителів початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної та асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8919 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezis.pdf | 263,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.