Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T15:00:06Z-
dc.date.available2013-11-04T15:00:06Z-
dc.date.issued2013-09-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902-
dc.description.abstractІнклюзивна педагогіка ‒ це новітня галузь знань теорії і практики спільного навчання й виховання дітей та молоді з особливими освітніми потребами зі своїми ровесниками з типовим розвитком у загальноосвітніх та професійних закладах освіти в аудиторних та позааудиторних умовах.uk
dc.publisherНаука України. Перспективи та потенціал: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (29-30 вересня, 2013 р., м. Київ)/ Всеукраїнське громадянське партнерство «Нова освіта». - К.; Запоріжжя: ФОП Москвін А. А. Поліграфічний центр «Copy Art», 2013. - С. 38-40.uk
dc.subjectінклюзивна педагогікаuk
dc.titleСУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА»uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INKLUS_PEDAGOGIKA_tesy.pdf111,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.