Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T15:00:06Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T15:00:06Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902 | - |
dc.description.abstract | Інклюзивна педагогіка ‒ це новітня галузь знань теорії і практики спільного навчання й виховання дітей та молоді з особливими освітніми потребами зі своїми ровесниками з типовим розвитком у загальноосвітніх та професійних закладах освіти в аудиторних та позааудиторних умовах. | uk |
dc.publisher | Наука України. Перспективи та потенціал: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (29-30 вересня, 2013 р., м. Київ)/ Всеукраїнське громадянське партнерство «Нова освіта». - К.; Запоріжжя: ФОП Москвін А. А. Поліграфічний центр «Copy Art», 2013. - С. 38-40. | uk |
dc.subject | інклюзивна педагогіка | uk |
dc.title | СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА» | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
INKLUS_PEDAGOGIKA_tesy.pdf | 111,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.