Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902
Title: | СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА» |
Authors: | Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | інклюзивна педагогіка |
Issue Date: | 30-Sep-2013 |
Publisher: | Наука України. Перспективи та потенціал: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (29-30 вересня, 2013 р., м. Київ)/ Всеукраїнське громадянське партнерство «Нова освіта». - К.; Запоріжжя: ФОП Москвін А. А. Поліграфічний центр «Copy Art», 2013. - С. 38-40. |
Abstract: | Інклюзивна педагогіка ‒ це новітня галузь знань теорії і практики спільного навчання й виховання дітей та молоді з особливими освітніми потребами зі своїми ровесниками з типовим розвитком у загальноосвітніх та професійних закладах освіти в аудиторних та позааудиторних умовах. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
INKLUS_PEDAGOGIKA_tesy.pdf | 111,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.