Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902
Title: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА»
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Keywords: інклюзивна педагогіка
Issue Date: 30-Sep-2013
Publisher: Наука України. Перспективи та потенціал: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (29-30 вересня, 2013 р., м. Київ)/ Всеукраїнське громадянське партнерство «Нова освіта». - К.; Запоріжжя: ФОП Москвін А. А. Поліграфічний центр «Copy Art», 2013. - С. 38-40.
Abstract: Інклюзивна педагогіка ‒ це новітня галузь знань теорії і практики спільного навчання й виховання дітей та молоді з особливими освітніми потребами зі своїми ровесниками з типовим розвитком у загальноосвітніх та професійних закладах освіти в аудиторних та позааудиторних умовах.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INKLUS_PEDAGOGIKA_tesy.pdf111,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.