Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9048
Title: Перспективи застосування інтернет-маркетингу на підприємствах
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Чвертко, Людмила Андріївна
Keywords: Інтернет
Інтернет-маркетинг
маркетингові дослідження
сайт
Інтернет-користувачі
Інтернет-технології
контент-маркетинг
конкурентна боротьба
Issue Date: 5-Oct-2018
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Богашко О. Л. Перспективи застосування інтернет-маркетингу на підприємствах / О. Л. Богашко, Л. А. Чвертко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 48 – 51.
Series/Report no.: УДК 658.8:004.67 (043.2);
Abstract: Розвиток глобальної мережі Інтернет став поштовхом до створення Інтернет-маркетингу. Застосування його дає підприємствам ряд переваг, які допомагають підвищити конкурентоспроможність та покращити економічні показники. Нині, недослідженими залишаються певні аспекти Інтернет-маркетингу, але не зважаючи на це, а також на різні погляди щодо визначення суті Інтернет-маркетингу, можна зазначити, що Інтернет-маркетинг є комплексом усіх заходів, які дозволяють досліджувати й аналізувати потенційних покупців і специфічні ринки, проведення розподільної та комунікативної політики з використання сучасних Інтернет-технологій.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9048
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perspektyvy_zastosuvannia.pdf536,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.