Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9089
Назва: | Інтерактивні технології розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку. |
Автори: | Харченко, Надія Анатоліївна Чорна, Тетяна Олексіївна |
Ключові слова: | емоції розвиток емоційної сфери інтерактивні технології дошкільник вік |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | УДК 159.98-048.88]-05(06); |
Короткий огляд (реферат): | Проблема емоційного розвитку дошкільників все частіше привертає увагу дослідників у галузі педагогіки і психології. Діти дошкільного віку не завжди вміють виражати свої почуття, емоційні переживання без спеціального навчання і виховання. Здатність довільно управляти своїми діями і емоціями формується протягом усього дошкільного дитинства. Розвиток особистості дитини дошкільника тісно пов'язаний із формуванням емоційно-вольової сфери, що охоплює інтереси і мотиви поведінки, що, в свою чергу, визначається соціальним оточенням і реалізацією типових для даного етапу розвитку відносин дитини з дорослими та ровесниками. При спеціально організованій дорослими діяльності діти вчаться відчувати певні почуття, пов'язані з сприйняттям творів мистецтва, музики, цікавої діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9089 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харченко,Чорна1.pdf | 437,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.