Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9190
Назва: Принципи навчання іноземних мов на засадах полікультурності: досвід США
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: іншомовна освіта
полікультурна освіта
іноземна мова
національний стандарт
принципи
студент
творче мислення студентів
полікультурна свідомість
знання
американський досвід
Дата публікації: 2018
Видавництво: Львів, 2018.
Бібліографічний опис: Білецька І. О. / І. О. Білецька // Мова та література у полікультурному просторі : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 9-10 лютого 2018 р.). – Львів, 2018. – С. 47–49.
Короткий огляд (реферат): Зміна цільових установок у навчанні іноземних мов, зорієнтованих на формування міжкультурної компетенції і здібностей до полікультурної комунікації особистості викликала розширення предмету «іноземна мова» до рівня «іншомовної освіти». На основі ретельних досліджень та спостережень за роботою американських учителів іноземної мови Національна асоціація регіональних інспекторів програм з іноземної мови виділила ключові принципи, які забезпечують ефективність та високоякісне навчання іноземної мови на засадах полікультурності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9190
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pryncypy_navchannya_inozemnyh_mov.pdf446,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.