Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorГолуб, Володимир Миколайович-
dc.date.accessioned2018-11-13T12:16:29Z-
dc.date.available2018-11-13T12:16:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9194-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється етапам формування природничих понять при вивченні довкілля у початковій школі: мотиваційної та текстової підготовки до засвоєння природничих понять, організації чуттєвого сприймання ознак і властивостей предметів або явищ природи, організації розумової діяльності, узагальнення та вербалізації суті поняття, введення сформованих понять у систему природничих знань. Аналізується використання основних засобів формування понять – емоційно насичені завдання, дослідницька діяльність, плани-орієнтири, системні спостереження, народознавчий матеріал в умовах інклюзивного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.016:502]:376-056;-
dc.subjectетапиuk
dc.subjectприродничі поняттяuk
dc.subjectмовленнєві порушенняuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectкорекційна роботаuk
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectприродне довкілляuk
dc.titleФормування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ ГОЛУБ 2018.pdf313,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.