Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9194
Title: | Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства |
Authors: | Голуб, Надія Петрівна Голуб, Володимир Миколайович |
Keywords: | етапи природничі поняття мовленнєві порушення інклюзивне навчання корекційна робота діти молодшого шкільного віку природне довкілля |
Issue Date: | 2018 |
Series/Report no.: | УДК 37.016:502]:376-056; |
Abstract: | У статті розглядаються особливості формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється етапам формування природничих понять при вивченні довкілля у початковій школі: мотиваційної та текстової підготовки до засвоєння природничих понять, організації чуттєвого сприймання ознак і властивостей предметів або явищ природи, організації розумової діяльності, узагальнення та вербалізації суті поняття, введення сформованих понять у систему природничих знань. Аналізується використання основних засобів формування понять – емоційно насичені завдання, дослідницька діяльність, плани-орієнтири, системні спостереження, народознавчий матеріал в умовах інклюзивного навчання. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9194 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТАТТЯ ГОЛУБ 2018.pdf | 313,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.