Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9194
Title: Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства
Authors: Голуб, Надія Петрівна
Голуб, Володимир Миколайович
Keywords: етапи
природничі поняття
мовленнєві порушення
інклюзивне навчання
корекційна робота
діти молодшого шкільного віку
природне довкілля
Issue Date: 2018
Series/Report no.: УДК 37.016:502]:376-056;
Abstract: У статті розглядаються особливості формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється етапам формування природничих понять при вивченні довкілля у початковій школі: мотиваційної та текстової підготовки до засвоєння природничих понять, організації чуттєвого сприймання ознак і властивостей предметів або явищ природи, організації розумової діяльності, узагальнення та вербалізації суті поняття, введення сформованих понять у систему природничих знань. Аналізується використання основних засобів формування понять – емоційно насичені завдання, дослідницька діяльність, плани-орієнтири, системні спостереження, народознавчий матеріал в умовах інклюзивного навчання.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9194
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАТТЯ ГОЛУБ 2018.pdf313,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.