Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9337
Назва: Методика використання ігор на уроках англійської мови з метою розвитку діалогічних умінь учнів
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Казановська, Яна
Ключові слова: ігрова діяльність, діалогічні вміння, англійська мова, учні
Дата публікації: 2018
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 2, Ч. ІІ. – С.29-35
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена методиці використання ігор у навчанні діалогічного мовлення учнів основної школи на уроках англійської мови. У статті розглядаються різні види ігор, які можуть бути використані вчителем на уроках англійської мови, та особливості навчання діалогічному мовленню учнів середньої ланки засобом гри. Розкрито поняття гри, поняття діалогічного мовлення. Результати дослідження дозволяють говорити про ефективність та доцільність використання ігор з метою розвитку діалогічних умінь школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9337
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Kazanovska_Metodyka_vykorystanya_igor_na_urokah_angliiskoi_movy_.pdf327,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.