Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9426
Title: РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ЙОГО ЗДАТНОСТІ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Authors: Юрченко, Оксана Володимирівна
Keywords: соціальний інтелект, особистість молодші школярі,
Issue Date: 24-Nov-2018
Abstract: В статті встановлено, що соціальний інтелект майбутнього вчителя початкової школи це невід’ємна складова його професійної компетентності, що передбачає здатність педагога взаємодіяти з суб’єктами освітнього середовища на основі соціальних правил та норм, соціальної інтуїції та прогнозування, соціальної виразності й співпереживання. Сформований соціальний інтелект вчителя дає можливість педагогу прогнозувати поведінку суб’єктів освітньої взаємодії, ефективно обирати і використовувати методи та технології їх соціальної підтримки, створювати умови для соціальної активності школярів тощо.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9426
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Юрченко.pdf236,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.