Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудла, Марія Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-11-24T12:26:59Z-
dc.date.available2018-11-24T12:26:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9433-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу адміністративно-управлінської діяльності та педагогічної спадщини О. В. Головніна визначено й обґрунтовано основні напрямки реформування системи управління початковою школою в 1861–1866 рр., зокрема: розподіл функцій управління на різних щаблях ієрархічної взаємодії; дебюрократизація управлінського апарату і розширення повноважень попечителів навчальних округів; реформування системи управління початковою школою шляхом трансформації посад і функцій інспектування початкових шкіл; підвищення професіоналізму адміністративно-управлінських кадрів на різних рівнях управління й призначення попечителями навчальних округів педагогів-фахівців або адміністраторів, які мали певні досягнення; реформування системи управління початковою освітою на місцевому рівні; оптимізація системи початкових шкіл / училищ.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477)(092);-
dc.subjectуправління початковою школою, напрямки управління, О. В. Головнін, адміністративно-управлінська діяльність, типи початкових шкіл.uk
dc.titleОСНОВНІ НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ В АДМІНІСТРАТИВНО-УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ О. В. ГОЛОВНІНАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кудла_стаття.pdf421,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.