Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9433
Назва: | ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ В АДМІНІСТРАТИВНО-УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ О. В. ГОЛОВНІНА |
Автори: | Кудла, Марія Валеріївна |
Ключові слова: | управління початковою школою, напрямки управління, О. В. Головнін, адміністративно-управлінська діяльність, типи початкових шкіл. |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | УДК 37(477)(092); |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу адміністративно-управлінської діяльності та педагогічної спадщини О. В. Головніна визначено й обґрунтовано основні напрямки реформування системи управління початковою школою в 1861–1866 рр., зокрема: розподіл функцій управління на різних щаблях ієрархічної взаємодії; дебюрократизація управлінського апарату і розширення повноважень попечителів навчальних округів; реформування системи управління початковою школою шляхом трансформації посад і функцій інспектування початкових шкіл; підвищення професіоналізму адміністративно-управлінських кадрів на різних рівнях управління й призначення попечителями навчальних округів педагогів-фахівців або адміністраторів, які мали певні досягнення; реформування системи управління початковою освітою на місцевому рівні; оптимізація системи початкових шкіл / училищ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9433 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кудла_стаття.pdf | 421,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.