Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9518
Назва: | SWOT-аналіз впровадження змішаного навчання у закладі вищої освіти |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | змішане навчання SWOT-аналіз технології навчання інформаційно-комунікаційні технології ІКТ |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В. SWOT-аналіз впровадження змішаного навчання у закладі вищої освіти. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м.Київ, 9 жовтня 2018 р. Київ, 2018. С.113-115. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається один із способів діагностики та визначення стратегії впровадження змішаного навчання в закладі вищої освіти шляхом використання SWOT-аналізу. Даний спосіб заснований на визначенні зовнішніх і внутрішніх чинників, які можуть впливати на процес реалізації змішаного навчання. Серед зовнішніх чинників доцільно визначити можливості, які з’являються в результаті впровадження інновацій та загрози, які можуть виникнути в процесі її реалізації. Внутрішні чинники визначають сильні та слабкі сторони нової технології навчання. Співвідношення та аналіз внутрішніх і зовнішніх чинників дають змогу побудувати ефективну стратегію впровадження змішаного навчання в закладі вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9518 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk_GV-repository.pdf | 295,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.