Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9547
Назва: ТВІТІНГ ЯК НОВИЙ ВИД СОЦІОКОМУНІКАТИВНОГО ЖАНРУ
Автори: Вінг, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: твітінг
соціокультурний жанр
інтернет-жанр
жанри віртуальної комунікації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Вінг Т. ТВІТІНГ ЯК НОВИЙ ВИД СОЦІОКОМУНІКАТИВНОГО ЖАНРУ / Т.Вінг // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 28 вересня 2018 р., м. Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – 268 с. – С. 58 – 61.
Короткий огляд (реферат): Одним із пріоритетних напрямів сучасного мовознавства є дослідження мультимодальної комунікації, які приділяють увагу як природній мові, так і іншим семіотичним системам, що беруть участь у спонтанному семіозисі. Цей напрям розширює межі із перенесенням комунікативних практик у мережу Інтернет, яка породила такі нові інтернет-жанри як твітінг, що уможливлюють спілкування за допомогою текстів, які комбінують різні семіотичні ресурси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9547
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TWITINH_YAK_NOVYI_VYD_SOTSIOKOMUNIKATYVNOHO_ZHANRU.pdf240,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.