Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9547
Title: ТВІТІНГ ЯК НОВИЙ ВИД СОЦІОКОМУНІКАТИВНОГО ЖАНРУ
Authors: Вінг, Тетяна Олександрівна
Keywords: твітінг
соціокультурний жанр
інтернет-жанр
жанри віртуальної комунікації
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Citation: Вінг Т. ТВІТІНГ ЯК НОВИЙ ВИД СОЦІОКОМУНІКАТИВНОГО ЖАНРУ / Т.Вінг // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 28 вересня 2018 р., м. Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – 268 с. – С. 58 – 61.
Abstract: Одним із пріоритетних напрямів сучасного мовознавства є дослідження мультимодальної комунікації, які приділяють увагу як природній мові, так і іншим семіотичним системам, що беруть участь у спонтанному семіозисі. Цей напрям розширює межі із перенесенням комунікативних практик у мережу Інтернет, яка породила такі нові інтернет-жанри як твітінг, що уможливлюють спілкування за допомогою текстів, які комбінують різні семіотичні ресурси.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9547
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TWITINH_YAK_NOVYI_VYD_SOTSIOKOMUNIKATYVNOHO_ZHANRU.pdf240,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.