Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9656
Title: | Теоретичні позиції розроблення структурно-процесуальної моделі формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Authors: | Семчук, Світлана Іванівна |
Keywords: | інформаційно-комунікативна компетентність, фахівці дошкільної освіти. |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Анотація. У статті описано розроблену структурно-процесуальну модель формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка сприяла систематизації процесу їхньої професійної підготовки з метою задоволення соціального замовлення на кваліфікованих фахівців з дошкільної освіти із високим рівнем сформованості інформаційно-комунікативної компетентності. Представлена структурно-процесуальна модель узгоджується з логікою навчального процесу і враховує його зміст, педагогічні умови, навчально-методичне забезпечення, особливості впливу на організацію процесу формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Запропонована структурно-процесуальна модель формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти обіймає три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, змістово-операційний, результативний, застосування яких має суттєвий вплив на визначення змісту освітнього процесу, вибір форм, методів, засобів навчання і, безумовно, на кінцевий результат. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9656 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Семчук С.І..docx | 141,79 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.