Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9656
Title: Теоретичні позиції розроблення структурно-процесуальної моделі формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти
Authors: Семчук, Світлана Іванівна
Keywords: інформаційно-комунікативна компетентність, фахівці дошкільної освіти.
Issue Date: 2018
Abstract: Анотація. У статті описано розроблену структурно-процесуальну модель формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка сприяла систематизації процесу їхньої професійної підготовки з метою задоволення соціального замовлення на кваліфікованих фахівців з дошкільної освіти із високим рівнем сформованості інформаційно-комунікативної компетентності. Представлена структурно-процесуальна модель узгоджується з логікою навчального процесу і враховує його зміст, педагогічні умови, навчально-методичне забезпечення, особливості впливу на організацію процесу формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Запропонована структурно-процесуальна модель формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти обіймає три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, змістово-операційний, результативний, застосування яких має суттєвий вплив на визначення змісту освітнього процесу, вибір форм, методів, засобів навчання і, безумовно, на кінцевий результат.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9656
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Семчук С.І..docx141,79 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.