Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9656
Назва: | Теоретичні позиції розроблення структурно-процесуальної моделі формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Автори: | Семчук, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | інформаційно-комунікативна компетентність, фахівці дошкільної освіти. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті описано розроблену структурно-процесуальну модель формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка сприяла систематизації процесу їхньої професійної підготовки з метою задоволення соціального замовлення на кваліфікованих фахівців з дошкільної освіти із високим рівнем сформованості інформаційно-комунікативної компетентності. Представлена структурно-процесуальна модель узгоджується з логікою навчального процесу і враховує його зміст, педагогічні умови, навчально-методичне забезпечення, особливості впливу на організацію процесу формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Запропонована структурно-процесуальна модель формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти обіймає три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, змістово-операційний, результативний, застосування яких має суттєвий вплив на визначення змісту освітнього процесу, вибір форм, методів, засобів навчання і, безумовно, на кінцевий результат. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9656 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Семчук С.І..docx | 141,79 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.