Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9658
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Семчук, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | Інтернет-компетенція, фахівці дошкільної освіти. |
Дата публікації: | 2013 |
Серія/номер: | УДК 378: 373.2.011.3-051(043.3); |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті розглянуто проблему формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено критерії з показниками і охарактеризовано рівні сформованості Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. Представлена структурно-процесуальна модель формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка включає три взаємопов'язаних блоки: методологічно-цільовий, змістовно-операційний, результативний. За визначеними критеріями і показниками здійснено оцінювання рівнів сформованості Інтернет-компетенції студентів. Проведений статистичний аналіз отриманих експериментальних даних за всіма критеріями сформованості Інтернет-компетенції дозволяє стверджувати про ефективність розробленої структурно-процесуальної моделі та експериментальної методики формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9658 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Семчук С.І..docx | 31,18 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.