Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-11-29T11:50:16Z-
dc.date.available2018-11-29T11:50:16Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationЧирва О. Г. Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібник / уклад. О.Г. Чирва, О. В. Гарматюк; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини – Умань : Візаві, 2018. – 217 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9704-
dc.description.abstractУ посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи у сфері менеджменту та маркетингу у фармації. Розглядаються фундаментальні засади менеджменту і основні напрямки маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з менеджментом та маркетингом фармації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВізавіuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 005(075.8);-
dc.subjectфармаціяuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.titleМенеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібникuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг та менеджмент у фармації-converted.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.