Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9704
Title: Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібник
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: фармація
збутова діяльність
маркетинг
менеджмент
маркетингова політика
Issue Date: Oct-2018
Publisher: Візаві
Citation: Чирва О. Г. Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібник / уклад. О.Г. Чирва, О. В. Гарматюк; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини – Умань : Візаві, 2018. – 217 с.
Series/Report no.: УДК 005(075.8);
Abstract: У посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи у сфері менеджменту та маркетингу у фармації. Розглядаються фундаментальні засади менеджменту і основні напрямки маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з менеджментом та маркетингом фармації.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9704
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
маркетинг та менеджмент у фармації-converted.pdf1,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.