Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9776
Назва: | Соціалізуючий вплив медіа-технологій на дітей дошкільного віку |
Автори: | Семчук, Богдан Іванович |
Ключові слова: | мас-медіа, медіа-технології, медіаінформація, соціалізація, діти дошкільного віку. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті розкрито соціалізуючий вплив медіа-технологій на дітей дошкільного віку, проаналізовано сучасні погляди науковців на специфіку сприйняття дітьми екранних образів, трансформацію дитячої картини світу, що призвело до необхідності вивчення особливостей впливу медіа-технологій на особистість дитини з метою запобігання їх негативного впливу на дитячу аудиторію. Визначено багатоаспектність понять «медіа», «мас-медіа», «медіа-технології», яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням сучасних медіатехнологій. Розкрито психологічні закономірності та особливості формування дитячої свідомості під впливом медіаінформації. Обґрунтовано позитивні і негативні особливості впливу медіа-технологій на дітей дошкільного віку. З’ясовано, що соціалізаційні можливості мас-медіа полягають в їхній здатності до поширення знань, формування способів їх сприйняття та оцінювання, вони фактично конструюють суб’єктивну реальність і «занурюють» у неї молоде покоління. Проаналізовано роль мезофакторів у процесі соціалізації дітей дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9776 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Семчук Б.І. Польща.docx | 47,77 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.