Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9794
Назва: Теорія та практика підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах
Автори: Підлипняк, Ірина Юріївна
Ключові слова: підготовка студентів
математична компетенція дошкільника
різновікова група
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено теоретичне обґрунтування і запропоновано нове вирішення актуального завдання, що полягає у визначенні та експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах у межах експериментальної моделі цього процесу. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел визначено педагогічну сутність понять «готовність вихователя до професійної діяльності в різновікових групах» та «підготовленість вихователя до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах»; уточнено сутнісний зміст ключових дефініцій «компетенція дитини», «математична компетенція дошкільника», «різновікова група дошкільного навчального закладу». З’ясовано особливості підготовки майбутніх вихователів до роботи в умовах різновікової групи; її визначено складовою частиною професійної підготовки, яка передбачає врахування специфіки таких груп та умінь і навичок, необхідних для ефективного педагогічного супроводу формування математичної компетенції дошкільників у різновіковому колективі. Для науковців, аспірантів, студентів педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів, фахівців дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9794
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.