Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9862
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ШКІЛ ЗНАНЬ KUNSKAPSSKOLAN У ШВЕЦІЇ)
Автори: Загоруйко, Людмила Олексіївна
Плотніков, Євген
Ключові слова: персоналізоване навчання
Швеція
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТзОВ «Трек-ЛТД»,
Бібліографічний опис: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: тррансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 7-8 червня 2018 р.). /Ін-т педагогіки НАПН України / За заг. ред. О.І. Локшиної. – Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД», 2018. – С. 91–96.
Короткий огляд (реферат): Завдяки успішній реалізації навчальних викликів сучасного суспільства, орієнтованого на знання, у професійній діяльності потрібно постійно покращувати якість, креативність та продуктивність в умовах знань. У суспільстві люди стикаються з широким вибором діяльності, який можна ефективно зробити лише шляхом навчання. В цей самий час нові інформаційні та комунікаційні технології створюють більш відкриті та гнучкі способи навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9862
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagoruiko_Plotnikov.pdf499,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.