Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9862
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ШКІЛ ЗНАНЬ KUNSKAPSSKOLAN У ШВЕЦІЇ) |
Автори: | Загоруйко, Людмила Олексіївна Плотніков, Євген |
Ключові слова: | персоналізоване навчання Швеція |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ТзОВ «Трек-ЛТД», |
Бібліографічний опис: | Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: тррансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 7-8 червня 2018 р.). /Ін-т педагогіки НАПН України / За заг. ред. О.І. Локшиної. – Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД», 2018. – С. 91–96. |
Короткий огляд (реферат): | Завдяки успішній реалізації навчальних викликів сучасного суспільства, орієнтованого на знання, у професійній діяльності потрібно постійно покращувати якість, креативність та продуктивність в умовах знань. У суспільстві люди стикаються з широким вибором діяльності, який можна ефективно зробити лише шляхом навчання. В цей самий час нові інформаційні та комунікаційні технології створюють більш відкриті та гнучкі способи навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9862 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zagoruiko_Plotnikov.pdf | 499,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.