Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9975
Назва: ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ
Автори: Комар, Олег Станіславович
Ключові слова: полікультурність
полікультурна освіта
полікультурна компетенція
вчитель англійської мови
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Комар О. Полікультурний контекст професійної освіти вчителів англійської мови в європейських країнах / О.С. Комар // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 58. – С. 269-279.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі полікультурної освіти вчителів англійської мови та розвитку їхньої полікультурної компетенції в європейських країнах. Проаналізовано різноманітні дефініції поняття «полікультурна освіта» та визначено основні концептуальні підходи до його практичного застосування. Наведено приклади продуктивних форм та методів полікультурної освіти вчителів англійської мови, що активно використовуються у світовій практиці. Окреслено значення розвитку полікультурної компетенції як важливого компонента професійної компетентності вчителя англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9975
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya.pdf402,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.