Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9977
Назва: ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА КОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ
Автори: Комар, Олег Станіславович
Ключові слова: інтернаціоналізація
євроінтеграція
інтеграція
вчитель нового покоління
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Комар О. Євроінтеграційні процеси та концепція підготовки вчителя англійської мови нового покоління / О.С. Комар // Наукові записки: [збірник наукових статей] / упор. Л.Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – Випуск СXХХV (135). – С. 160-170.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі концептуального підходу до підготовки вчителя англійської мови в країнах Європейського Союзу. Проаналізовано актуальні риси процесів інтеграції та інтернаціоналізації, здійснено ретроспективу євроінтеграції та означено особливості концепції підготовки вчителя англійської мови нового покоління. Аналіз концепції ґрунтується на вивченні організації та методики підготовки вчителів англійської мови в країнах Європейського союзу, особливу увагу приділено пропозиціям щодо удосконалення означеного процесу з огляду на інтеграційні процеси та перспективи практичної реалізації на загальноєвропейському, національному та регіональному рівнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9977
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
drf.pdf481,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.