Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11375
Назва: ІНСТРУМЕНТИ РЕПУТАЦІЙНОГО ОНЛАЙН-МЕНЕДЖМЕНТУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Чирва, Ольга Григорівна
Ключові слова: готельний бізнес
онлайн-менеджмент
послуга
управління репутацією
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Чирва О. Г., Поворознюк І. М. Інструменти репутаційного онлайн-менеджменту в готельному бізнесі. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції молодих учених та студентів, 31 жовтня – 1 листопада 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 193-195
Короткий огляд (реферат): Доведено необхідність управління процесом формування корпоративної репутації, яка обумовлена посиленням глобалізації та глобальної конкуренції. Зростає значення символічних ресурсів в управлінні конкурентоспроможністю підприємства за допомогою репутаційного капіталу, який є одним з основних чинників конкурентоспроможності та фінансової стійкості будь якого типу закладу розміщення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11375
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК ТЕЗ 2019.pdf339,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.