Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11403
Назва: Тренінг як чинник актуалізації процесу спілкування у ході навчально-професійної діяльності
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: Спілкування
студенти
актуалізація
тренінг
децентралізація
комунікативна компетентність
соціалізація
Дата публікації: чер-2018
Видавництво: ВЦП "Візаві"
Бібліографічний опис: «Психологічний журнал», 2018 © Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Короткий огляд (реферат): Розуміння спілкування як способу прояву культури і як процесу є об‟єктивно необхідним для формування комунікативної компетенції в ході навчально-професійної діяльності студента. Тому, є актуальним дослідження спілкування як чинника формування соціальної свідомості й поведінки особистості, зокрема, з‟ясування його впливу в контексті процесу професійної соціалізації. Необхідність розвитку культури спілкування, комунікативної компетентності, як особистісної властивості полягає у подальшому формування професійної майстерності. Отже, тренінг ефективно впливає на актуалізацію особистісних процесів, покращення ставлення до себе в процесі навчально-професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11403
ISSN: ISSN 2617-2100
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випуск 1.pdf449,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.