Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11403
Назва: | Тренінг як чинник актуалізації процесу спілкування у ході навчально-професійної діяльності |
Автори: | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна |
Ключові слова: | Спілкування студенти актуалізація тренінг децентралізація комунікативна компетентність соціалізація |
Дата публікації: | чер-2018 |
Видавництво: | ВЦП "Візаві" |
Бібліографічний опис: | «Психологічний журнал», 2018 © Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Короткий огляд (реферат): | Розуміння спілкування як способу прояву культури і як процесу є об‟єктивно необхідним для формування комунікативної компетенції в ході навчально-професійної діяльності студента. Тому, є актуальним дослідження спілкування як чинника формування соціальної свідомості й поведінки особистості, зокрема, з‟ясування його впливу в контексті процесу професійної соціалізації. Необхідність розвитку культури спілкування, комунікативної компетентності, як особистісної властивості полягає у подальшому формування професійної майстерності. Отже, тренінг ефективно впливає на актуалізацію особистісних процесів, покращення ставлення до себе в процесі навчально-професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11403 |
ISSN: | ISSN 2617-2100 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Випуск 1.pdf | 449,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.