Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5872
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Автори: Шулдик, Галина Олексіївна
Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: адаптація
види адаптації
труднощі адаптації викладачів-початківців
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК 159.98 : 378. 12;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічну літературу про адаптацію та описані її види. Також виявлено труднощі в адаптації виклачів-початківців. Джерелами недоліків і труднощів у адаптації є відсутність практики застосування психолого-педагогічних знань, пов’язаних зі специфікою роботи у вищій школі, відсутність достатнього педагогічного досвіду . Виходячи із труднощів адаптації викладачів-початківців, авторами статті намічені шляхи їх подолання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5872
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ShuldykGO.pdf232,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.