dc.contributor.author |
Лаухіна, Інна Станіславівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-11T17:33:56Z |
|
dc.date.available |
2013-11-11T17:33:56Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Слов'янськ : СДПУ,2010.-Спецвип.5,ч.II.-С. 242-256 |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1322 |
|
dc.description.abstract |
У статті йдеться про те,що наразі у Європі світськість сприймається як закономірність культурно-
історичного розвитку суспільства і невід’ємна складова європейської демократії,
яка вирізняється моральним і духовним плюралізмом, толерантністю і
виваженістю щодо розмаїття і складності суспільного життя. Відокремлення
церкви від держави зумовило і новий підхід до реалізації освітніх завдань у
країнах Західної Європи. Тому обґрунтування на законодавчому рівні світськості
шкільної освіти та її упровадження не позбавлені проблем. |
uk |
dc.publisher |
Гуманізація навч.-вих. процесу : зб. наук. пр./ {за заг. ред. проф. В.І. Сипченка} |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37 (44) |
|
dc.subject |
світськість школи і релігії |
uk |
dc.subject |
взаємодія держави |
|
dc.title |
Стосунки школи і релігії у сучаснії Франції у контексті європейських світсько-культурних традицій |
uk |
dc.type |
Article |
uk |