Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10497
Назва: Особливості формування психологічної стійкості у дітей дошкільного віку
Інші назви: Психологічна стійкість, психічна стійкість, діти дошкільного віку, психічне здоров я
Автори: Кравчук, Неля Павлівна
Ключові слова: психологічна стійкість
психічне здоров я
психічна стійкість
діти дошкільного віку
Дата публікації: 9-гру-2018
Видавництво: Кравчук Н.П Особливості формування психологічної стійкості у дітей дошкільного віку // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць – Випуск 31 (41) ред. кол. : Н. В. Гузій (відп. ред.). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – 119-123 с.
Бібліографічний опис: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Серія/номер: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості формування психічного здоров я дітей дошкільного віку. досліджено поняття "стійкість", "психічна стійкість", "психологічна стійкість". Поняття "психічна стійкість" та "психологічна стійкість" розглядаються як ідентичні поняття. Простежено фактори психічної стійкості у психологічній літературі, визначено психолого-педагогічні принципи формування психологічної стійкості у дітей дошкільного віку та ступінь психологічної стійкості у дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10497
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравчук Київ.pdf822,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.