Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-06-05T14:12:22Z-
dc.date.available2019-06-05T14:12:22Z-
dc.date.issued2019-04-05-
dc.identifier.citationЯщук Т. А. Маркетингове стратегічне управління закладом вищої освіти. Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, 5 квітня 2019 р. Київ: КНУТД, 2019. С. 113 –114.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10511-
dc.description.abstractУ постійно мінливих конкурентних умовах питання безперервного підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю набуває особливої значущості. Застосування концепцій маркетингу у закладах вищої освіти свідчить, що відбувається перехід від традиційного маркетингу до маркетингу, орієнтованого на людський фактор, розробляються нові освітні послуги, спрямовані на задоволення індивідуалізованих потреб клієнтів, інтересів вузу, суспільства.uk_UA
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.07:005.2-
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectстратегічне управління закладом вищої освітиuk_UA
dc.subjectмаркетингове стратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія закладу вищої освітиuk_UA
dc.titleМаркетингове стратегічне управління закладом вищої освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збiрник тез VI конфер. 05.04.19-114-115 Ящук.pdf79,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.