Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10511
Title: Маркетингове стратегічне управління закладом вищої освіти
Authors: Ящук, Тетяна Анатоліївна
Keywords: заклади вищої освіти
стратегічне управління закладом вищої освіти
маркетингове стратегічне управління
маркетингова стратегія закладу вищої освіти
Issue Date: 5-Apr-2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ящук Т. А. Маркетингове стратегічне управління закладом вищої освіти. Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, 5 квітня 2019 р. Київ: КНУТД, 2019. С. 113 –114.
Series/Report no.: УДК;37.07:005.2
Abstract: У постійно мінливих конкурентних умовах питання безперервного підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю набуває особливої значущості. Застосування концепцій маркетингу у закладах вищої освіти свідчить, що відбувається перехід від традиційного маркетингу до маркетингу, орієнтованого на людський фактор, розробляються нові освітні послуги, спрямовані на задоволення індивідуалізованих потреб клієнтів, інтересів вузу, суспільства.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10511
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збiрник тез VI конфер. 05.04.19-114-115 Ящук.pdf79,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.